Contact
Reserveerlijn Jobinder
- Reserveer elke dag telefonisch via 0900 40 50 500 (reguliere belkosten) tussen 06.00 uur tot 00.00 uur.
- Reserveer online via het Jobinder Portaal. Klik hier om naar het Jobinder portaal te gaan. Volg de stappen op het scherm. Zodra je een rit hebt gereserveerd, ontvang je via de mail een bevestiging.
- Lees hier meer over het reserveren van een rit.
- Aanvragen toegang Jobinder Portaal
Nog geen inloggegevens om online te reserveren? Vraag dan inloggegevens aan bij info@jobinder.fr.
Heeft u een compliment of klacht?
Ben je blij verrast? Vertel het ons! Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het -ondanks alle goede inzet- niet gaat zoals je had verwacht of afgesproken. Dan horen wij dit ook graag.
Klachtenmeldpunt
- Digitaal klachtenformulier
- Bel 0900 40 50 500 om telefonisch een klacht in te dienen.
Let op: Ben je (nog) niet opgehaald op het afgesproken tijdstip?
Bel dan direct de reserveerlijn via bovenstaand telefoonnummer. - Klachtenregeling (PDF)
Overige vragen
Heb je niet gevonden wat je zoekt op onze website of wil je meer weten over een bepaald onderwerp? Of ben je jouw vervoerspas kwijt? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder.
- Telefoon 0900 40 50 500 (reguliere belkosten) elke dag van 06.00 uur tot 00.00 uur
- E-mail info@jobinder.frl
- Postadres Jobinder – Zuiderschans 10A – 9101 PZ – DOKKUM
Persvragen?
Ben je journalist en heb je vragen voor onze woordvoerders? Neem dan contact met ons op. Mail naar: info@mobiliteitsbureau.nl